7 faktori, kas veido lielisku tiešsaistes kazino

Ar šī brīža plašo tiešsaistes kazino klāstu, spēlētājiem ir milzīga izvēle. Tiešsaistes kazino operatori investē līdzekļus mārketingā, lai piesaistītu mērķauditoriju, pārspētu konkurentus un vinnētu labāko kazino sacensības, un investīcijas sevi attaisno. Spēlētāji seko saitei un ierodas kazino vietnē, un stāsts sākas.

Ko spēlētāji redz, kad atver vietni, kādi soļi nepieciešami, lai piereģistrētos un veiktu iemaksu, kādi bonusi tiek piedāvāti, kādas spēles var izvēlēties, cik ilgu laiku aizņem izmaksas process, vai ir pieejams reāllaika čats – visi šie faktori ir noteicošie, kad runa ir par to, vai kazino kļūs par spēlētāju favorītu vai nē. Apskatīsim tuvāk katru no faktoriem, kas palīdz operatoriem izvairīties no kļūmēm, kas var viegli aizvilināt apmeklētājus.

  1. Dizains

Dizains ir kazino seja, tas aicina spēlētājus un veido pirmos iespaidus par kazino. Vai tam ir jābūt neparastam, lai iespaidotu un ilgi paliktu spēlētāja atmiņā, vai tomēr tam ir jābūt tipiskam tiešsaistes kazino dizainam? Tas ir labs jautājums. Lai gan daudziem kazino spēlētājiem ir skaidrs priekšstats par tiešsaistes kazino vietnes izskatu un tie jūtas labāk vietnē ar tradicionālu dizainu, citi novērtē inovācijas un stilīgu izskatu.

Tas ir operatora ziņā – vai izmantot labu un ierastu dizainu vai izveidot pilnīgi jaunu, nebijušu un stilīgu, lai pārsteigtu spēlētājus. Lai kuru opciju operators izvēlētos, ir jābūt drošam, ka tiek ievēroti daži kazino vietnes dizaina pamatnoteikumi, un galvenais raksturojošais termins ir – tam jābūt “lietotājiem draudzīgam.”

  1. Vietnei un spēlēm jāielādējas ātri no jebkura reģiona;
  2. Reģistrācijas un ielogošanās pogām ir jābūt pamanāmām un tām mājaslapā jābūt attēlotām vairāk kā vienu reizi;
  3. Lai garantētu labāku vietnes apmeklējamību, reģistrācijas procesam jābūt tik vienkāršam, cik vien iespējams;
  4. Spēlēm jābūt viegli navigējamām. Labs piemērs ir “oshi.io”, kas ļauj izfiltrēt spēles pēc izstrādātāja, spēles veida, spēles tēliem un tematikas, spēles vienkāršības pakāpes, popularitātes, utt.;
  5. Mājaslapā jābūt dažādiem interaktīviem rīkiem, piemēram, līderu sarakstam, kas attēlo TOP laimētājus, reāllaikā attēlotu džekpota apjoma pieaugumu, utt. Tas liek domāt, ka tiešsaistes kazino ir “dzīvīgs” un citi spēlētāji šajā pat brīdī saņem lielo laimestu;
  6. Vietnei jābūt pielāgotai izmantošanai mobilajā telefonā. Spēlētājiem jābūt iespējai tai piekļūt caur mobilajām ierīcēm un saņemt vienlīdz labu spēlēšanas pieredzi, salīdzinot ar datora versiju;
  7. Mājaslapā jābūt atspoguļotai informācijai par licencēm, sertifiktātiem un svarīgām sadarbībām ar partneriem, jo tas palīdz parādīt kazino uzticamību un reputāciju, kuru meklē lielākā daļa spēlētāju.
  8. Spēļu izvēle

Pat ja kazino nepiedāvā populārākās spēles, kas veido lielāko daļu no kazino ienākumiem, spēlētāji tomēr novērtēs izvēles iespējas. Jo vairāk spēļu kazino piedāvā, jo lielāku auditoriju tas spēj piesaistīt.

Ideālā gadījumā, jābūt spēlēm no dažiem labi zināmiem spēļu izstrādātājiem, piemēram, “NetEnt” un “Amatic”, dažām reāllaika spēlēm no līderiem “Evolution Gaming” un svaigam, inovatīvam saturam no “Endorphina” vai “Pragmatic Play”. Turklāt, spēles no pasaules vadošajiem spēļu izstrādātājiem parāda, ka kazino sadarbojas ar industrijas līderiem un tas pievieno plusiņus reputācijai.

  • Plaša maksājumu metožu izvēle

Tāpat, kā nepieciešama izvēle spēļu klāstā, spēlētājiem jābūt arī izvēles iespējām maksājumu metodēs – jo vairāk Jūs piedāvājat, jo vairāk iemaksu saņemsiet. Pieejamo maksājumu metožu klāsts stipri atkarīgs no reģioniem, kas ir kazino mērķauditorijas sarakstā.

  • Vienkāršs izmaksas process

Šis faktors ir ļoti svarīgs. Jo mazāk laika un procedūru nepieciešams, lai saņemtu laimestu, jo lojālāki būs apmeklētāji. Jebkurš spēlētājs drīzāk izvēlēsies kazino, kas var veikt izmaksu 10-20 minūšu laikā bez grūtībām, nekā kazino, kurš pieprasīs daudz papildus dokumentu bez skaidra pamatojuma vai arī kavēs izmaksas.

Standarta izmaksu procedūras, tādas, kā personas dokumentu pārbaude (“pazīsti savu klientu” pārbaude) nav apspriežamas, jo neviens nevēlas, lai notiek krāpniecība. Tāpēc klientu servisa un atbilstības izvērtēšanas komandām jābūt tik atsaucīgām un ātrām, cik vien iespējams.

  • Reāllaika čata atbalsts

Efektīvs un draudzīgs atbalsts ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc spēlētāji atgriežas kazino vietnē vēl un vēlreiz. Ir ļoti svarīgi, lai kazino būtu pieejams 24/7 klientu atbalsts, kas spētu atbildēt uz klientu jautājumiem un atrisināt problēmas pēc iespējas ātri. Pārliecinieties par to, ka Jūsu atbalsta speciālisti atbild uz reāllaika čata pieprasījumiem 60-90 sekunžu laikā un ātri spēj piedāvāt risinājumus pat sarežģītākajās situācijās un prasīgākajiem spēlētājiem.

  • Bonusi un īpašie piedāvājumi

Nav kazino, kurā nebūtu pieejami bonusi un bezmaksas griezieni. Jo dāsnāki un daudzveidīgāki ir iepazīšanās piedāvājumi, jo priecīgāki būs lietotāji. Padoms: vienmēr atainojiet pievilcīgākos bonusa piedāvājumus mājaslapā ar saiti uz reģistrācijas un iemaksu lapām.

  • Kriptovalūtu pieņemšana

Mēs pievienojām šo papildus faktoru. “Bitkoinu” pieaugošās popularitātes dēļ, fakts, ka kazino pieņem iemaksas kriptovalūtās ir gandrīz obligāts jebkurā tiešsaistes kazino, kas vēlas būt priekšgalā. Spēlētāji asociē vietnes, kas atbalsta “bitkoinus” ar inovācijām, augstāku privātuma līmeni un daudz ātrāku maksājumu apstrādes procesu.

Noslēgums

Lai cik pārskatāmi un pamatoti nebūtu augstākminētie veiksmes faktori, ne visi tiešsaistes kazino spēj pilnībā tos piepildīt. Visi faktori ir vienlīdz nozīmīgi (lai gan, ātras izmaksas un lielisks klientu serviss ir svarīgāks alkatīgiem spēlētājiem) , savukārt neatbilstība daudziem kritērijiem nopietni grauj kazino reputāciju un liek apmeklētājiem novērsties.

Tas pieprasa daudz pūļu – sākot ar dizaina izstrādi un beidzot ar profesionālas atbalsta komandas izveidi, un kazino operators viens pats nevar būt eksperts visās sfērās. Taču viņam arī nav tādam jābūt, kamēr vien ir cilvēki, kas speciālizējas dažādās tiešsaistes azartspēļu jomās un var nodrošināt profesionālu atbalstu katram segmentam.

Tāpēc, Jūsu kazino programmatūras izstrādātājam jāiespringst vismaz, veidojot vietnes dizainu, spēļu klāstu un domājot par pieejamajām maksājumu metodēm. Kas attiecas uz Jums, noskaidrojiet, vai varat pieņemt darbā klientu apkalpošanas speciālistus, kuri nebūs īpaši jāapmāca. Ja vien pats neesat mārketinga eksperts, vērsieties pēc palīdzības kazino īpašo piedāvājumu jautājumā un spēlētāju piesaistē, un algojiet profesionāļus, kas rūpēsies par “SEO” Jūsu mājaslapā. Nepaļaujieties tikai uz savām prasmēm, mācieties no tiem, kas jau ir guvuši panākumus industrijā un novērojiet, kā pūles sniedz Jūsu vietnei rezultātus un ļauj ieriondoties labāko kazino sarakstā.